Skip to content

Betaalde Stage Marketing en Communicatie Niveau 4 (of hoger)

Nederland, Utrecht, EdeMarketing

Functieomschrijving


Over Horizon Telecom

Wij weten hoe we alle connectiviteit uitdagingen wereldwijd op een authentieke en persoonlijke manier kunnen oplossen, met behulp van de nieuwste technologische innovaties. Ons uiteindelijke doel is om connectiviteit flexibel en schaalbaar te maken door vandaag al de innovatie van morgen te leveren.

Voor ons is dit waar innovatie over gaat. Met ons credo “under promise and always over deliver” zijn wij de ultieme initiator van verandering. Door onafhankelijk en Carrier-Neutral te zijn, zijn wij niet gebonden door investeringen in netwerk of capaciteit. Dit betekent dat we ons kunnen concentreren op oplossingen met de ‘best-of-breed’ technologie die tegenwoordig beschikbaar is en die verder gaat dan het bereik van elk netwerk of elke carrier.


Voor ons enthousiaste team hebben wij nu ruimte voor een:

Stage Marketing & Communicatie

Als stagiair marketing & communicatie bij Horizon telecom ga je samen met jouw collega’s kijken naar de marketing- en communicatiestrategie, die ervoor zorgt dat Horizon Telecom ‘‘top of mind’ komt bij onze doelgroep - met als doel om meer bekendheid binnen onze doelgroep te creëren en meer leads te genereren. Daarnaast draag je jouw stukje verantwoordelijkheid voor de uitvoering en bewaking van de activiteiten die n.a.v. van de strategieën in de marketing- en communicatieplannen (samen met jou) zijn bepaald. Denk hierbij aan het creëren van content voor diverse communicatie uitingen, het opzetten/uitvoeren van campagnes en het organiseren van (online) evenementen voor onze klanten.


Wij zijn op zoek naar een marketing communicatie stagiair, die graag wil leren en met begeleiding aan de slag gaat. Iemand die proactief de handen uit de mouwen steekt en zowel wil leren uitvoeren als coördineren. Omdat onze organisatie snel groeit worden een aantal keer per jaar nieuwe oplossingen met diverse producten en opties aan ons portfolio toegevoegd. Wij informeren onze doelgroep (grote internationale bedrijven) daarover op een professionele en aansprekende manier in het Engels en Nederlands. Daarnaast werk je samen met onze strategische partners om de content die zij aanbieden om te zetten naar vormen die passen op onze marketingkanalen (website, LinkedIn, etc.). Je helpt mee met het opzetten van campagnes, waarvoor je o.a. de boodschap/content creëert met de leveranciers, sales- en technische collega’s. Uiteraard gaat dit onder begeleiding van het marketing communicatie team. Tot slot zorg je met het team proactief voor dat de saleskit up-to-date is zodat onze marketingmaterialen, zoals referentiecases, whitepapers, leaflets, one-pagers en andere verkoopondersteunende documenten, in de juiste huisstijl bijdragen aan makkelijker en eenvoudiger adviseren door de consultants.


Een greep uit jouw werkzaamheden

  • De website en onze marketingkanalen onderhouden
  • Het creëren en/of samenvoegen van content voor onze brochures, nieuwsbrieven, social media, website en andere kanalen;
  • Het onderhouden van relaties met onze leveranciers, zodat de verschillende marketingkalenders op elkaar aangesloten blijven en de beschikbare marketingmiddelen effectief benut en ingezet kunnen worden tijdens onze campagnes/uitingen.
  • Het bijhouden van de saleskit, presentaties en overige verkoopdocumenten ter ondersteuning van het salesteam.
  • CRM management, contactstrategie;
  • Plannen, verbeteren, reporten, etc.;
  • Bijhouden en optimaliseren van de content kalender;
  • Bijhouden, optimaliseren en verbeteren van draaiboeken en processen.

Vereisten

Je bent bezig met je opleiding MBO niveau 4 Marketing & Communicatie en gaat al richting het eind van je opleiding of hebt een vergelijkbare opleiding van soortgelijk niveau. Je hebt al wat ervaring met WordPress en voor Excel draai je je hand niet om. Kennis van Adobe CC is een pré, net als affiniteit met telecom Software. Je bent communicatief sterk in zowel Nederlands als in Engels en kan goed strategisch denken. En natuurlijk ben je heel enthousiast! Het belangrijkste vinden we vooral dat je graag wil leren en net als wij deze investering in jouw toekomst wil maken.

What’s in it for you?

Wij geloven dat blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Klinkt dat zoetsappig? Misschien, maar we zien dat het werkt. Dit begint al bij je eerste kennismakingsgesprek, we willen graag weten wat voor jou belangrijk is. Waar ben je precies naar op zoek in je stage en je nieuwe werkgever? Komt dat overeen met wat wij kunnen bieden dan gaan we verder in gesprek. Het is belangrijk dat je in het team past, daarom zal er ook een directe collega aanschuiven bij één van de gesprekken.

Bij Horizon Telecom krijg je veel vrijheid en wordt er van je verwacht dat je jouw verantwoordelijkheid neemt. Hierdoor krijg je een team dat klaar staat voor elkaar en voor het bedrijf. Je weet dat je op elkaar kunt rekenen. Er wordt veel gelachen en goed voor je gezorgd. Zo staat er elke dag een verse (gratis) lunch voor je klaar, komt elke maand de kapper langs en is er 2-wekelijks een stoelmassage te boeken. Er is een open en eerlijke manier van communiceren en er wordt goed naar je geluisterd.

Nog wat extraatjes op een rij:

  • Maandelijkse stagevergoeding boven marktcomfort! Gebaseerd op jouw opleidingsniveau en stage uren;
  • Product specifieke trainingen, plus een persoonlijk opleidingsplan;
  • Flexibele werktijden.
  • Op vrijdag de beste hamburgers van de Green-Egg;
  • Een jonge, ambitieuze omgeving waarin klanten en jouw ontwikkeling centraal staat;
  • Meerdere evenementen per jaar met het team;
  • Fijn dakterras.

Ben je enthousiast geworden? Twijfel dan niet om te reageren. We houden van snelheid dus je krijgt binnen een week een reactie van ons.

Heb je tussendoor toch nog vragen? Dan kun je mailen met onze recruiter Jelmer Ouwerkerk j.ouwerkerk@horizontelecom.nl

of