Skip to content

Commercieel medewerker binnendienst

Nederland, Gelderland, Ede€ 2.500 - € 3.500 per maandSales

Functieomschrijving

Commercieel medewerker binnendienst

Heb jij ervaring met relatiebeheer en ben je servicegericht ingesteld. Ligt jouw kracht in organisatie, planning en deins jij niet terug bij administratieve werkzaamheden. Heb jij je eerste stappen al gezet en ben je op zoek naar een positieve organisatie waar je blij naar toe gaat. Bij Horizon Telecom in Ede zoeken we een commercieel medewerker binnendienst die het leuk vindt om in een organisatie te werken waar je nauw kan samen werken met onze sales consultants. 


Wat ga je doen?

Als commercieel medewerker binnendienst ben je de rechter- en linkerhand van de buitendienst consultants (accountmanagers) voor de commerciële en administratieve ondersteuning. Zonder commerciële targets werk je procesmatig aan het verlengen en uitbreiden van contracten bij onze trouwe klanten. Je coördineert de aankomende verlengingen & wijzigingen in contracten met onze bestaande klanten, waar mogelijk bouw je deze uit door abonnementen uit te breiden op basis van behoefte van deze klanten. Naast de buitendienst ben jij dus het interne aanspreekpunt voor onze bestaande klanten, deze groep bestaat uit onze trouwste klanten waar we al jaren zaken mee doen. Je schakelt met onze leveranciers, coördineert, onderhoudt en verbeterd onze eigen systemen. Je zorgt voor duidelijke en de allerleukste overzichten zodat klanten enthousiast reageren op je werk. Ze kunnen niet wachten om de door jouw gemaakte contracten te ondertekenen, door jouw betrokkenheid. Zo maak jij mensen blij!


Waarom Horizon Telecom?

Wij zijn Horizon Telecom, gevestigd in Ede op een centrale locatie met ons gezellige kantoorpand. Horizon Telecom heeft als ultiem doel communicatie, infrastructuur en beveiliging flexibel en beschikbaar maken. Dit doen wij door het leveren van (end-to-end) communicatieoplossingen wereldwijd. Servicegericht, flexibel, doordacht en verantwoordelijk te werk gaan staat bij ons centraal en daarmee maken wij het verschil. Voor zowel voor onze internationale klanten als voor jou als medewerker.


What’s in it for you?

Wij geloven dat blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Klinkt dat zoetsappig? Misschien, maar we zien dat het werkt. Dit begint al bij je eerste kennismakingsgesprek, we willen graag weten wat voor jou belangrijk is. Waar ben je precies naar op zoek in je nieuwe baan en je nieuwe werkgever? Komt dat overeen met wat wij kunnen bieden dan gaan we verder in gesprek. Het is belangrijk dat je in het team past, daarom zal er ook een directe collega aanschuiven bij één van de gesprekken.

Bij Horizon Telecom krijg je veel vrijheid en wordt er van je verwacht dat je jouw verantwoordelijkheid neemt. Hierdoor krijg je een team dat klaar staat voor elkaar en voor het bedrijf. Je weet dat je op elkaar kunt rekenen. Er wordt veel gelachen en goed voor je gezorgd. Zo staat er elke dag een verse (gratis) lunch voor je klaar, komt elke maand de kapper langs en is er 2-wekelijks een stoelmassage te boeken. Werk je liever thuis? Ook dat is geen probleem. Er is een open en eerlijke manier van communiceren en er wordt goed naar je geluisterd.



Waar je enthousiast van zult worden...

  1. Jij wordt het directe aanspreek punt voor onze klanten. Hier mag je met je interpersoonlijke kwaliteiten op creatieve wijze het verschil gaan maken! We hebben uiteraard ook een klantenservice, het gaat voor jou om het commercieel en administratief ondersteunen (coördineren) van de buitendienst consultants.
  2. Je gaat nauw samenwerken met onze buitendienst (consultants) waar je een hoop van zal en mag leren. Samen draag je de verantwoordelijkheid over onze trouwste klanten groep en werk je samen in een team.
  3. Je gaat proactief en regelmatig in gesprek met jouw klanten om de relatie warm te houden.
  4. Je gaat op creatieve en eigen wijze de contracten met jouw klanten in een nieuw jasje steken. Hierbij kun je uiteraard rekenen op ondersteuning en begeleiding van de sales consultants.
  5. Je werkt in een hecht vriendenteam waar je veel administratieve en commerciële verantwoordelijkheid krijgt. We geven elkaar ruimte te ontwikkelen en spenderen ook buiten werktijd graag tijd met elkaar door, als je dat wilt natuurlijk.

De zakelijke kant, ook niet onbelangrijk:

  • Competitief salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Goede secundaire voorwaarden, zoals een prima pensioenplan aangevuld met extra verzekeringen;
  • Laptop en telefoon naar keuze;
  • Ingericht thuiskantoor;
  • Internetvergoeding voor thuis;
  • Product specifieke trainingen, plus een persoonlijk opleidingsbudget;
  • Bij 32-40uur krijg je flexibele werktijden en de kans 1-2 dagen per week thuis te werken.

Nog wat extraatjes op een rij:

  • Op vrijdag de beste hamburgers van de Green-Egg;
  • Gezellige Vrijmibo's met getapt bier;
  • Leuke uitjes en feestjes! 
  • Een jonge, ambitieuze omgeving waarin klanten en jouw ontwikkeling centraal staat;
  • Meerdere evenementen per jaar met het team;
  • Fijn dakterras.
  • Snel groeiende organisatie met ruimte voor verantwoordelijkheid
  • De functie is nieuw per 2023, je richt samen met je collega (in dezelfde functie) de taken en verantwoordelijkheden samen in met je manager

Vereisten

Welke kwaliteiten neem jij mee?

Je bent administratief punctueel en communicatief en ook commercieel ingesteld en hebt al wat ervaring opgedaan in een vergelijkbare rol, daarnaast:

  • Klant ervaring, zodat je snelt comfortabel bent met onze bestaande klanten en wij het verhogen van de aan jou kunnen toevertrouwen;
  • Administratieve ervaring, je hebt het belang van securiteit ervaren, houdt overzicht en kan de administratieve omgeving snel eigen maken je staat graag centraal in de administratie.
  • Beschikbaarheid, om zichtbaar en toegankelijk te zijn voor onze klanten heeft een 32uur beschikbaarheid onze voorkeur;
  • Hulpvaardigheid, je bent als team speler altijd proactief op zoek naar wat je nog meer kan doen. Zo maak jij het verschil bij de klant en leer je snel van je collega's.
  • Betrouwbaar, als jij zegt dat je iets doet weet iedereen dat het gebeurt. Je maakt duidelijke afspraken en weet je eraan te houden. Je plant, organiseert, roostert en budgetteert op efficiënte en georganiseerde wijze.
  • Dynamisch, je schikt niet van verandering en beweegt je makkelijk binnen een veranderlijke omgeving met verschillende mensen.
  • Assertief, je weet goed nee te zeggen, te plannen en te organiseren

We moedige iedereen aan om te solliciteren. We zijn een open-minded team die graag verast wordt door een out-of-the-box kandidaat. Voor deze functie is beheersing van Nederlandse en Engelse taal vereist. Ben je enthousiast geworden? Twijfel dan niet om te reageren. We houden van snelheid dus je krijgt binnen een week een reactie van ons.

Heb je tussendoor toch nog vragen? Dan kun je mailen met onze corporate recruiter Jelmer Ouwerkerk j.ouwerkerk@horizontelecom.nl

Voor een indruk van onze organisatie kun je kijken op onze website https://werkenbij.horizontelecom.nl/ of op onze LinkedIn pagina

of