Overslaan naar content

Order manager

  • Hybride
    • Ede, Gelderland, Nederland
  • Operations

Functieomschrijving

Ben jij een Order Manager die van aanpakken houdt? Als echte doener weet je hoe je meerdere orders tegelijk bij leveranciers kunt beheren en chase je hen zonder problemen om deadlines te halen, terwijl je de samenwerking voor de toekomst bewaakt. Je begrijpt hoe belangrijk het is om op tijd en volgens verwachting diensten te leveren aan klanten en grijpt snel in als iets dreigt mis te gaan.

 

Je schakelt moeiteloos met diverse partijen zoals leveranciers, project managers, engineers, salescollega’s en het support team. Je geniet van direct klantcontact en bouwt relaties uit. Je zorgt voor een strakke administratie, denkt mee over verbeteringen en draagt correct over aan het support team na oplevering. Jouw uitstekende relatiebeheer met leveranciers voorkomt escalaties; vragen is vaak al genoeg.

 

Samen met de project manager vorm je een sterk team dat klantverwachtingen overtreft. Werk je graag in een gelijkwaardig team waar iedereen voor elkaar klaarstaat? Dan zoeken wij jou!


Momentum EMEA, Wij maken mensen blij

Bij Momentum EMEA begrijpen wij dat blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Daarom zorgen wij goed voor elkaar en is het een team effort. Je staat nooit alleen voor een probleem: er is altijd een collega die samen met jou de klant wilt helpen. Bij ons is er geen kloof tussen ons serviceteam en de rest van de organisatie. Bij ons is iedereen belangrijk en samen maken wij mensen blij!

 

Maar hoe maken wij mensen blij? Dat begint bij onze medewerkers. Om te beginnen werken wij in een gezonde, informele en hybride werkomgeving, waar veel wordt gelachen. Wij vinden het belangrijk dat je met plezier naar kantoor komt. Dagelijks genieten wij van een verzorgde lunch in ons prachtige restaurant. Elke vrijdagmiddag starten wij met verse hamburgers van de Green Egg en sluiten wij de week af met een borrel. Tussendoor kun je (kosteloos) op kantoor ontspannen bij de masseur of de kapper of kun je ontladen tijdens de sportles op maandagmiddag.


Wat krijg je ervoor?

Wij geloven dat blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Klinkt dat zoetsappig? Misschien, maar we zien dat het werkt. Bij Momentum EMEA krijg je veel vrijheid en wordt er van je verwacht dat je jouw verantwoordelijkheid neemt. Hierdoor krijg je een team dat klaar staat voor elkaar en voor het bedrijf. Je weet dat je op elkaar kunt rekenen. Er wordt veel gelachen en goed voor je gezorgd. Zo staat er elke dag een verse (gratis) lunch voor je klaar, komt elke maand de kapper langs en is er 2-wekelijks een massage te boeken. Werk je liever thuis? Ook dat is geen probleem, alhoewel we op maandagen en woensdagen allemaal op kantoor zijn zodat we onze top cultuur van samenwerking kunnen behouden. Er is een open en eerlijke manier van communiceren en er wordt goed naar je geluisterd.


De zakelijke kant, ook niet onbelangrijk:

  • Een prachtig competitief salaris waar je blij van wordt; (verwacht tussen  3000-4000 euro per maand (o.b.v. 40 u.p.w.) afhankelijk van je ervaring)

  • Reiskostenvergoeding

  • Goede secundaire voorwaarden, zoals een prima pensioenplan aangevuld met extra verzekeringen;

  • Laptop en telefoon naar keuze;

  • Internetvergoeding voor thuis;

  • Product specifieke trainingen, plus een persoonlijk opleidingsbudget;

  • Flexibele werktijden en locatie;

En vergeet vooral niet:

  • Op vrijdag de beste hamburgers van de Green-Egg;

  • Meerdere evenementen per jaar met het team;

Vereisten

Wie ben jij?

  • Jij bent vooral die doener die niet alleen praat maar ook doet. Je laat je niet gek maken van de pieken die er soms ineens zijn als er een aantal nieuwe orders tegelijk binnenkomen.

  • Je zorgt dat klanten op tijd worden aangesloten. Jij houdt nauwlettend in de gaten dat nieuwe klanten binnen de afgesproken termijnen worden ingepland en aangesloten. Als een levering een keertje net buiten kantoortijden is, dan doe jij dat met liefde omdat jij begrijpt dat het soms gewoon een keertje nodig is om net iets af te maken.

  • Je schakelt proactief met projectleiders. Tijdens jouw werkzaamheden signaleer je knelpunten, die je niet voor jezelf houdt. Je gaat actief het gesprek aan met projectleiders en providers om tot een snelle en duurzame oplossing te komen. Zo houd je processen soepel en klanten tevreden.

  • Je houdt van samenwerken in een open cultuur, waarbij je beseft dat jouw bijdrage belangrijk is.

  • Je houdt van een goede relatie met de klanten, leveranciers en collega’s, omdat dat (samen)werken leuker maakt.

  • Je denkt na over hoe dingen beter en leuker kunnen en deelt dat ook met je team. Of nog beter: je pakt het op, omdat je weet dat het gewaardeerd wordt (en je de vrijheid krijgt).


Wat zou mooi zijn?

  • Meer kennis en ervaring in de Telecom ( bijvoorbeeld SDWAN, SASE of Voice Services)

  • Assertiviteit: je vindt het leuk om het voortouw te nemen, als je ziet dat is beter of anders kan.

  • Wij moedigen iedereen aan om te solliciteren. We zijn een open-minded team, die graag verrast wordt door een out-of-the-box kandidaat.

Interesse?

Wij zien je sollicitatie graag tegemoet! Wij houden van snelheid, dus je krijgt zo snel mogelijk reactie van ons!

of