Skip to content

Skilled Support Engineer

Nederland, Gelderland, Ede

Functieomschrijving

Ben jij ervaren in de wereld van telecom en connectivity en wil jij het aanspreekpunt worden voor onze klanten met hun breed scala aan vragen, vaak technisch?

Even voorstellen

Wij zijn Horizon Telecom, gevestigd in Ede op een centrale locatie met ons gezellige kantoorpand. Horizon Telecom heeft als ultiem doel communicatie, infrastructuur en beveiliging flexibel en beschikbaar maken. Dit doen wij door het leveren van (end-to-end) communicatieoplossingen wereldwijd. Servicegericht, flexibel, doordacht en verantwoordelijk te werk gaan staat bij ons centraal en daarmee maken wij het verschil. Voor zowel de klant als voor jou als medewerker.

Voor ons enthousiaste en groeiende team zoeken wij nu een:


Skilled Support Engineer

Tevreden klanten, dat is wat wij nastreven, onze Skilled Support Engineer Telecom vervult daar een enorm belangrijke rol in.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je gaat de klant helpen via de kanalen tickets, mail en telefonie. Dat gaat van kleine changes en administratieve vragen tot helpen met technische opleveringen en troubleshooting. Maar ook processen verbeteren omdat jij inziet dat het makkelijker of efficiënter kan. Simpel en uitdagend, zoals een verbinding die niet meer werkt wegens kapotte glasvezel, tot een oplevering in Nieuw-Zeeland waarbij we zelf geen router hebben en de third party de verbinding niet goed aan de praat krijgt en wij samen de settings van zijn SDWAN nalopen en aanpassen. Geen challenge is hetzelfde.

Wij hebben onze dienstverlening zo ingericht dat de support engineer de ruimte heeft om zelf veel meer te kunnen doen en oplossen. Dat maakt het veel leuker omdat je dan vooral veel tevreden klanten in plaats van ontevreden mensen spreekt.

Tot op heden hebben onze projectmanagers de klanten ingeregeld en support gegeven, alles in een hand. We groeien nu zo snel dat dit niet langer mogelijk is maar we willen dat de klant, onze leverancier en onze eigen medewerker wel dezelfde beleving blijven houden. Wij geven tijd en aandacht aan eventuele problemen bij de klant, support is key voor klantbeleving.

Wat ga je dan doen?

  • Je bent eerste (skilled) aanspreekpunt voor onze klanten met hun vragen en issues.

  • Loggen, updaten en verhelpen van deze vragen, waar nodig kunnen engineers bijspringen om te helpen. Jij bent te allen tijde aanspreekpunt richting de klant.

  • Verbeteringen voorstellen die onze klanten kunnen helpen

  • Proactief communiceren van outages en onderhoudswerkzaamheden.

  • Je werkt nauw samen met de projectmanagers en netwerk engineers

  • En natuurlijk met andere teams binnen Horizon Telecom, je bent een spin in het web.

What’s in it for you?

Wij geloven dat blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Klinkt dat zoetsappig? Misschien, maar we zien dat het werkt. Dit begint al bij je eerste kennismakingsgesprek, we willen graag weten wat voor jou belangrijk is. Waar ben je precies naar op zoek in je nieuwe baan en je nieuwe werkgever? Komt dat overeen met wat wij kunnen bieden dan gaan we verder in gesprek. Het is belangrijk dat je in het team past, daarom zal er ook een directe collega aanschuiven bij één van de gesprekken.

Bij Horizon Telecom krijg je veel vrijheid en wordt er van je verwacht dat je jouw verantwoordelijkheid neemt. Hierdoor krijg je een team dat klaar staat voor elkaar en voor het bedrijf. Je weet dat je op elkaar kunt rekenen. Er wordt veel gelachen en goed voor je gezorgd. Zo staat er elke dag een verse (gratis) lunch voor je klaar, komt elke maand de kapper langs en is er 2-wekelijks een stoelmassage te boeken. Werk je liever thuis? Ook dat is geen probleem. Er is een open en eerlijke manier van communiceren en er wordt goed naar je geluisterd.

De zakelijke kant, ook niet onbelangrijk:

  • Salarisindicatie tussen de €2700 - €3300,- bruto per maand;

  • Reiskostenvergoeding;

  • Goede secundaire voorwaarden, zoals een prima pensioenplan aangevuld met extra verzekeringen;

  • Laptop en telefoon naar keuze;

  • Internetvergoeding voor thuis;

  • Product specifieke trainingen, plus een persoonlijk opleidingsbudget;

  • Flexibele werktijden en locatie (thuiswerken);


Nog wat extraatjes op een rij:

  • Op vrijdag de beste hamburgers van de Green-Egg;

  • Een jonge, ambitieuze omgeving waarin klanten en jouw ontwikkeling centraal staat;

  • Meerdere evenementen per jaar met het team;

  • Fijn dakterras.


Ben je enthousiast geworden? Twijfel dan niet om te reageren. We houden van snelheid dus je krijgt binnen een week een reactie van ons.

Heb je tussendoor toch nog vragen? Dan kun je mailen met onze recruiter Jorn Jansen j.jansen@horizontelecom.nl

Voor een indruk van onze organisatie kun je kijken op onze website https://werkenbij.horizontelecom.nl/ of op onze LinkedIn pagina


Vereisten

Welke kennis en ervaring neem je mee naar Horizon Telecom?

  • Minimaal 2 jaar ervaring in de telecom branche;

  • Je bent analytisch, een kritische denker en hebt een proactieve instelling;

  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift

  • Je kan uitstekend communiceren en stuurt op samenwerking in het team;

  • Overzicht kunnen behouden en alle belangen van de verschillende partijen goed behartigen (zowel van leveranciers, eindklanten als eigen interne afdelingen);

  • Je bent leergierig en komt graag meer te weten over nieuwe dienstverlening als SDWAN;

  • Bereidheid om bereikbaarheidsdiensten te delen met collega’s, zodat die netjes verdeeld zijn.

Meer informatie
Dutch language, spoken and written is must; if you don’t speak Dutch we cannot include you in the process for this vacancy.


of