Core values
"Waarom ik zo blij word van werken bij Horizon Telecom? De constante uitdaging om klanten zo goed mogelijk te ondersteunen met hun technische uitdagingen en problemen." Ton Blok - Netwerk Engineer
"Waarom ik zo blij word van werken bij Horizon Telecom? De constante uitdaging om klanten zo goed mogelijk te ondersteunen met hun technische uitdagingen en problemen." Ton Blok - Netwerk Engineer
Blije medewerkers maken blije klanten. Een glimlach brengen is iets heel persoonlijks, maar tegelijkertijd iets wat we samen doen. Wereldwijd, groot zakelijk, bedrijven, groei en schalen lijken persoonlijk tegen te spreken, maardat is precies wat we juist willen doorbreken.
Zoek naar de flexibele oplossing, niet het probleem. Met een stap extra en persoonlijke benadering zijn alle problemen op te lossen. ‘Nee’ is geen optie: we zijn altijd flexibel. Samen willen we grenzen verleggen en dingen doen om het wél mogelijk te maken.
Klanttevredenheid ontstaat door servicegerichtheid mogelijk gemaakt door onze flexibiliteit. We zijn eerlijk en direct, ook als dat moeilijk is. We verplaatsen en leven ons in de klant om een manier te vinden om deze blij te maken door mee te denken.
Jij ‘owned’ je werkzaamheden door verantwoordelijkheid te nemen, je doet wat je belooft, je belooft wat je waar kan maken en je staat open voor feedback en complimenten. Je wilt graag problemen en uitdagingen met je collega’s oplossen en vraagt daarvoor hulp en biedt je hulp aan anderen aan.
Melvin Jellesma - Managing Director en oprichter