Overslaan naar content

Core values

"Waarom ik zo blij word van werken bij Horizon Telecom? De constante uitdaging om klanten zo goed mogelijk te ondersteunen met hun technische uitdagingen en problemen." Ton Blok - Netwerk Engineer

Bring a personal smile

Blije medewerkers maken blije klanten. Een glimlach brengen is iets heel persoonlijks, maar tegelijkertijd iets wat we samen doen. Wereldwijd, groot zakelijk, bedrijven, groei en schalen lijken persoonlijk tegen te spreken, maardat is precies wat we juist willen doorbreken.

Yes, I can

Zoek naar de flexibele oplossing, niet het probleem. Met een stap extra en persoonlijke benadering zijn alle problemen op te lossen. ‘Nee’ is geen optie: we zijn altijd flexibel. Samen willen we grenzen verleggen en dingen doen om het wél mogelijk te maken.

Help iemand zoals je zelf geholpen wilt worden

Klanttevredenheid ontstaat door servicegerichtheid mogelijk gemaakt door onze flexibiliteit. We zijn eerlijk en direct, ook als dat moeilijk is. We verplaatsen en leven ons in de klant om een manier te vinden om deze blij te maken door mee te denken.

Act like an owner

Jij ‘owned’ je werkzaamheden door verantwoordelijkheid te nemen, je doet wat je belooft, je belooft wat je waar kan maken en je staat open voor feedback en complimenten. Je wilt graag problemen en uitdagingen met je collega’s oplossen en vraagt daarvoor hulp en biedt je hulp aan anderen aan.

Onze kernwaarden (core values) beschrijven wie we zijn, waar we voor staan, wat ons verbindt en hoe we met elkaar omgaan. We vinden het belangrijk dat je jezelf erin herkent. We gebruiken onze core values bij elke keuze die gemaakt wordt binnen Horizon Telecom. Bring a Personal Smile! Leuker is namelijk altijd beter. Ik ben ervan overtuigd dat onze blije medewerkers ertoe leiden dat we blije klanten hebben.

Melvin Jellesma - Managing Director en oprichter

Waar vind je ons?

Horizon Telecom Boylestraat 38a 6718XM Ede